What's new

Closed Flow and digicel jamaica ehi

Status
Not open for further replies.
To much a y'all need help to create files ... Like really that why much host won't remain because all a them ago get blocked the same way thru the wide spread of the thing.

Make everybody eat bredda wah kind meds u niggas be holding yo.... bredda we all black n we done ah get fight if a man right a loop hole in something y would u want u not share n mek someone else have a knowledge of it? Bus the youths

Make everybody eat bredda wah kind meds u niggas be holding yo.... bredda we all black n we done ah get fight if a man right a loop hole in something y would u want u not share n mek someone else have a knowledge of it? Bus the youths
True me friend

Dude you see me fighting anybody? Im a leecher like everybody else big noob to the thing but dat No mean mi ago leech on d man dem mi no ketch d thing as yet Rn mi a learn pan me own to get a full understanding of the thing and build file myself all some a dem man we do a seell file fi mek a Lil bag juice money and yet the wise spread make flow just keeps bloocking every thing without mercy

Status
Not open for further replies.