What's new

Closed DNS tricks | VPN Settings | Privacy | Phishing sites blocked by default | Speedy performance levels | Blocks malicious domains

Status
Not open for further replies.

Bug Host Request

Forum Contributor
Joined
Aug 14, 2020
Posts
6,006
Reaction
69,861
Points
8,910
DNS tricks | VPN Settings | Privacy | Phishing sites blocked by default | Speedy performance levels | Blocks malicious domains.


Choose DNS settings here👇
You do not have permission to view the full content of this post. Log in or register now.

Mirror
Spoiler contents are visible only to Established Members.
 

Attachments

Last edited:
Working for all VPN with DNS custom settings option.
Benefits; it will improve privacy and speed Performance of the network.
Feedback🙏🙏🙏
 
Sir please 🙏 try to download any links with ads (like those provided for non-established members) and
see if ma redirect pa rin sa mga phishing or malicious sites (depende sa DNS sa na pili nyo). Or at least lessen the annonying ads.
 
Sir please 🙏 try to download any links with ads (like those provided for non-established members) and
see if ma redirect pa rin sa mga phishing or malicious sites (depende sa DNS sa na pili nyo). Or at least lessen the annonying ads.
 
Sir please 🙏 try to download any links with ads (like those provided for non-established members) and
see if ma redirect pa rin sa mga phishing or malicious sites (depende sa DNS sa na pili nyo). Or at least lessen the annonying ads.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top